HTML

Nyertünk a zöldkártya lottón!

Minden ami fontos információ egy új élet kezdésnél az USAban. Nem élet-regénynek szánom hanem "lexikonnak". Ha nyertél, itt megtalálod kb mire számíts az USAban. Jó olvasgatást.

Friss topikok

  • Anette Anette A: Szia Árpibá! Megközelítőleg mekkora összegnek kell lennie a számlán? Csak úgy kb.? A lottó nyerte... (2019.07.14. 12:11) (US követség Interjú)
  • Árpibá: @Bicsko: Szia. Koszi. Igen tervezgetem, de miota megvettuk a hazat eleg sokat dolgozom vele. Szova... (2016.08.25. 03:09) pro & kontra / avagy hol jobb?
  • Árpibá: Szia Mar nem igen emlekszem, forumokon errol tobb infot talalsz. Azt hiszem a kihozasi sorszam ala... (2016.06.15. 01:37) Zöldkártyát nyertünk
  • paszi2002: Köszönöm szépen a válaszokat sokan arra sem méltatnak hogy visszaírjanak.Remélem sikerül valamit c... (2015.11.14. 23:20) Autó bérlése / Vétele
  • HeidiH: Köszönöm Árpibá, a gyors választ!:)Igen, természetesen jelentkezem a zöldkártya lottóra októberben... (2015.09.10. 16:12) Healthcare UPDATE 2015re

Címkék

Szakítva a "hagyományokkal", nem a témában megkezdett bejegyzés frissítem, hanem egy másikat írok. De az ott leírtakat nem ismételem.

Még tavaly dec közepén vettünk egy TVt az Amzonon. Hogy jön ez ide? Hitelre.

Bizonyos dolgokat lehet kamatmentes hitelre kapni 6/12/24 hónapra. A mienk 24 hónapra szól :) egyébként nem is vettünk volna TVt. Előfizetésünk nincs, de itt az interneten keresztül is lehet filmeket, stb nézni olcsóbban. Ami a lényeg ide, online, mikor rendeltem a cuccost, lehetett igényelni hitelt, ami egy virtuális hitelkártyát jelent. Azonnal meg is adták 1300$ kerettel, ebből 1200$ le is vontak a TVre és ha 24 hó alatt visszafizetem, akkor nem vonnak kamatot.

Na így lett három hitelkártyám...

Úgy éreztem itt az ideje, hogy a secured kártyám helyett egy igazit kapjak, különösen, mivel akarunk venni egy második autót, így igen jól jön az a 800$ amit a bank visszatart. Gondoltam online kérek egy credit limit emelést, akkor úgyis átnézik a dolgot és rájönnek, micsoda jó ügyfél vagyok, tehát megszabadulhatok a letéttől.

Meg is kértem online az 500$ emelést (1300$ ra), majd pár nap múlva jött egy levél, hogy ide és ide fizessem be a maradék 500 dolcsit :( Valamint, csatolták hozzá a lekért credit pontszámomat: 683  (Lásd a képet lentebb) Az is benne van, hogy a fő lehúzó tényezők:

- rövid c. történet (baszhatom, időgépem nincs)

- kevés fajta hitel (magyarul nincs autó vagy lakás hitelem)

- túl sok "account"om van "balanc-al" (magyarul a 3 hitelkártyám sok ennyi idő alatt)

- túl sok lekérdezés, (ez a legdühítőbb, ez valószínűleg az, h a c kártya kibocsájtok lekérdezgetik a historymat és ezért bombáznak állandóan ajánlatokkal, kaptam azóta az AMEXtől, Discoverytől többet is)

Na gondoltam itt az ideje felhívni őket és közölni, hogy más bankoktól, már sima kártyát kaptam, ha meg akarnak tartani, akkor tegyenek érte!

Megtörtént. Ezzel kellett volna kezdenem.

A csaj kérdezett párat fizu, lakbér ügyben, majd azt, hogy mekkora limitet kérvényezek, mondtam nekem jó az 800 is csak a letétemet adják vissza, őőőő, jogosult vagyok többre is, mondja. Akkor legyen 1300. őőőő, csak? Na jó akkor 2500, OK? OK! Pillanat, mondja és várnom kellett tíz másodpercet. Majd gratulál, hogy meg is kaptam az emelést és persze a pénzem is vissza adják :) Juhé!!!

Mondjuk, annyiból jó volt az online igénylés is, hogy végre láttam a pontjaimat és valamit írtak is mik a hátráltató tényezők, még ha nem is tudok ellene tenni.

A lenti képet a Bank of America oldalárol töltöttem le. Nagyon szépen elmagyarázza miből tevődik össze a CH.

Ez itt az USAban nagyon fontos

answering%20credit%20score%20questions.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://greencard.blog.hu/api/trackback/id/tr565052324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása